Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Tres dels presumptes autors van patronejar una embarcació amb migrants que van ser interceptats a Mallorca
60
La Policia Nacional ha detingut quatre homes, d’origen algerià de 28, 29, 35 i 37 anys, com a presumptes autors dels delictes d’afavoriment de la immigració il·legal, així com per pertinença a organització criminal.
Sobre les 06.10 hores del passat 14 d’octubre es va localitzar una pastera en direcció a Cala Figuera, posteriorment nou migrants van ser interceptats en el municipi de Cala Llombars, els quals van ser lliurats a la Policia Nacional.
Una vegada en dependències policials, la Brigada Provincial d’Estrangeria va tramitar els corresponents expedients de devolució per entrada il·legal en territori nacional, així com la corresponent recerca sobre aquest tema. Així, van aconseguir identificar com a patrons a tres homes, els presumptes responsables de patronejar la pastera des de la seva sortida d’Algèria. A més van esbrinar que hi havia un quart home que presumptament havia organitzat el viatge a Mallorca.
Els passatgers van contar que l’embarcació no disposava de salvavides i que aquests van témer per la seva vida en algun moment de la travessia.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície