Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Així mateix, entre les pertinences de dos d'ells, els agents van trobar una navalla i una clau anglesa
95
La Policia Nacional va detenir aquest dijous passat tres joves, d’origen colombià i veneçolà, d’entre 18 i 19 anys, i un menor d’edat, com a presumptes autors de delicte de robatori amb força a l’interior d’un vehicle, a Palma.
La Policia ha informat que els fets van ocórrer el 22 de febrer passat, de matinada, a la barriada des Rafal, moment en el qual els policies van veure quatre joves que rondaven al voltant d’unes motocicletes. Els agents, sense perdre’ls de vista, van observar com es van dividir en dos grups, es col·locaren en diferents punts del carrer, miraren l’interior dels vehicles estacionats i intentaren obrir-los per a entrar tots quatre en un turisme, però tres d’ells hi quedaren fora.
Els tres joves que estaven fora del vehicle van llançar els cascos de la motocicleta quan descobriren els policies, moment en què els van interceptar. El quart individu també fou interceptat pels policies quan va sortir del vehicle. Els agents van poder confirmar que hi havia nou motocicletes manipulades, així com el vehicle en el qual havien aconseguit entrar.
Així mateix, entre les pertinences de dos d’ells, els agents van trobar una navalla i una clau anglesa.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes