La Policia Nacional ha detingut quatre menors d’edat acusats d’haver violat una jove de 18 anys divendres passat a Vila-real, a Castelló, on s’estaven celebrant les festes patronals.
Segons han assenyalat fonts de la subdelegació del Govern espanyol a Castelló aquest dilluns, la jove va presentar una denúncia després dels fets i es va iniciar una investigació policial que ha donat com a resultat l’arrest de quatre homes, que ja han passat a disposició judicial.
Els quatre detinguts són menors d’edat i es descarta de moment que hi hagi més implicats.
Vila-real ha celebrat les seves festes patronals del 13 al 21 de maig. El divendres es van celebrar diversos actes, entre ells els concerts de diverses revetles.
Aquest és el segon cas en què la Policia investiga una violació grupal al País Valencià. Dilluns passat, a la ciutat valenciana de Burjassot, dues nines de 12 anys van patir una violació presumptament per cinc menors, els quals, després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat vigilada.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €