Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Les pintades varen aparèixer a 25 establiments el passat 5 de març
108
La Guàrdia Civil ha detingut els presumptes autors d’uns grafits a 25 comerços del Port de Pollença. Les pintades varen aparèixer a primera hora del dematí del passat 5 de març, en les persianes dels establiments del passeig Marítim del municipi.
Tres joves d’entre 18 i 19 anys han estat arrestats. Dos residents a Pollença i un a Palma. Se’ls imputa un delicte de danys.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments