L’anomenada Operació Princess ha culminat amb la detenció de tres menors sense antecedents. Les càmeres de seguretat han estat clau perquè l’operació arribés a bon port. Els joves, que van entrar encaputxats, van utilitzar pistoles falses per intimidar la propietària de la botiga de roba. La policia n’ha confiscada una. El carrer del Bisbe Abad i Lasierra, on va tenir lloc el succés el passat 15 de novembre, va viure altres similars en dies anteriors.
Els darrers robatoris preocupen especialment als comerciants del barri de l’Eixample. Els darrers robatoris preocupen especialment als comerciants del barri de l’Eixample. Hi ha divisió d’opinions, però n’hi ha qui demanen més vigilància policial.
Recordem que en l’atracament a la botiga Princess es van sostreure 400 euros. Ha estat la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta, l’UDEV, l’encarregada de resoldre el cas.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros