Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Tots són de nacionalitat algeriana, dos dels quals han estat detinguts a Ciutadella, quan es disposaven a agafar un vaixell cap a Barcelona
Imatge de la pastera trobada a Canutells.
102La Policia Nacional ha detingut vuit persones relacionades amb una pastera que la matinada de dijous va ser localitzada a la platja de Canutells, a Maó. Es tracta de set dels ocupants i del passador que els va facilitar l’operació. Dos dels immigrants, tots de nacionalitat algeriana, han estat detinguts a Ciutadella, quan es disposaven a agafar un vaixell en direcció a Barcelona; els altres sis van ser apressats ahir dijous a Maó.
Tots ells passaran a disposició judicial en les properes hores abans que siguin traslladats a la Península. Se’ls imputen diversos delictes de falsificació documental i d’infracció de la Llei d’estrangeria.
La Policia, però, manté la investigació per si finalment eren més les persones que van arribar a bord de la barca fins a Menorca.
L’embarcació, que va ser localitzada per pescadors de la zona, es troba a un llenegall vora la platja i encara conserva objectes personals, armilles i altres elements.
Es tracta del primer episodi d’aquest tipus a l’illa des del detectat l’octubre de l’any passat, quan va arribar una barca amb nou ocupants a Biniparratx.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703