Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Enguany s'han atès més de 500 pacients i 700 familiars a Balears
Els darrers anys de vida són sovint una etapa complicada. El 50% de les persones necessiten cures pal·liatives. Una situació difícil d’afrontar, tant per al malalt com per als seus familiars.
Per ajudar en aquest tram final de la vida, existeix un programa d’atenció psicològica i social que a Mallorca coordina l’Hospital Sant Joan de Déu. És un programa de la Fundació La Caixa que enguany celebra 10 anys.
Enguany a Balears s’han atès més de 700 familiars i 500 pacients. I en els deu anys que fa existeix el programa, han estat prop de 4500 persones en el final de la vida i més de 6200 familiars.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal