Una vintena de persones acampen a la plaça d’Espanya de Palma per reclamar mesures en favor de l’habitatge
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
Enguany s'han atès més de 500 pacients i 700 familiars a Balears
Els darrers anys de vida són sovint una etapa complicada. El 50% de les persones necessiten cures pal·liatives. Una situació difícil d’afrontar, tant per al malalt com per als seus familiars.
Per ajudar en aquest tram final de la vida, existeix un programa d’atenció psicològica i social que a Mallorca coordina l’Hospital Sant Joan de Déu. És un programa de la Fundació La Caixa que enguany celebra 10 anys.
Enguany a Balears s’han atès més de 700 familiars i 500 pacients. I en els deu anys que fa existeix el programa, han estat prop de 4500 persones en el final de la vida i més de 6200 familiars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller