La manifestació s'ha replicat a Sant Sebastià
Manifestació a Barcelona. Foto: Lorena Sopêna / Europa Press.
458La manifestació a Palma contra el turisme massiu ha estat just una de les convocades aquest diumenge. També hi ha hagut protestes a Barcelona i a Sant Sebastià. A la capital catalana, unes 600 persones, segons l’ajuntament, han sortit al carrer amb lemes com “El turisme ens roba pa, sostre i futur”. Han recorregut carrers com el passeig de Gràcia i la zona de la Sagrada Família, on finalment, els Mossos han limitat l’accés. Mentrestant, a Sant Sebastià, més de 50 entitats socials i sindicals també han denunciat la turistificació creixent i han reclamat un decreixement turístic que prioritzi el dret a l’habitatge i la qualitat de vida dels veïns.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027