Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Els organitzadors destaquen que enguany ha aconseguit arribar més gent a Lluc que altres anys
Més de 7.000 persones han participat en una de les cites més tradicionals que hi ha a Mallorca: la marxa del Güell a Lluc a peu.
Després de tot un vespre caminant, quan fa claror i s’arriba a Caimari, les forces van justes. A una pujada a Lluc tothom té una història. La pujada a la Serra deixa imatges idíl·liques, però pels caminants és ben feixuga.
En arribar a Lluc, la mescla de sensacions és enorme. Tothom arriba destrossat. Primer cerquen el diploma i, tot seguit, a descansar. El balanç és positiu.
Per cert, aquest diumenge no era la pujada de la part forana, però n’hi ha que hi han pujat igualment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat