L'associació d'exalumnes i amics de les universitats nord-americanes es reuneix cada any pel 4 de juliol
Aquest dimarts, 4 de juliol, als Estats Units se celebra el Dia de la Independència. A Palma, l’associació d’exalumnes i amics de les universitats nord-americanes han convocat, un any més, una trobada de germanor.
El lloc triat per enguany han estat els Jardins de Marivent, que recentment s’han obert al públic. Es tracta d’una iniciativa amb la qual es pretén reforçar els lligams entre aquells que, malgrat que viuen en l’actualitat a les Balears, estudiaren o tingueren algun tipus de relació acadèmica amb alguna universitat dels Estats Units.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística