Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els grans clubs tenen problemes de personal
Aquest cap de setmana obrin tots els grans clubs de l’illa d’Eivissa i es dona el tret de sortida a la temporada. Uns openings que tenen un impacte econòmic important en el territori i, fins i tot, ha fet penjar el cartell de complet als hotels de zones com la de Platja d’en Bossa.
Obrin tot i la dificultat per trobar treballadors. De fet, la discoteca Eden, de Sant Antoni, va tenir seriosos problemes de personal l’any passat. Va ser molt difícil trobar habitatge assequible per les persones que hi havien de fer feina, a la qual cosa s’hi ha de sumar el problema del Brexit. El grup Pacha també noten la problemàtica i han de fer cursos de formació perquè no troben tot el personal qualificat que voldrien.
Tot i els problemes de personal, aquest cap de setmana obren les grans discoteques amb aforaments de 4.000 o 5.000 persones. Però també hi ha altres alternatives. A club Chinois, per exemple, hi tenen cabuda un miler de persones, el que els permet ser més creatius i obrir més temps. En concret, fins a Cap d’Any. De fet, el director d’aquest club diu que “ells són com un Eroski i nosaltres una botiga de Delicatessen“.
El club Akasha, a les Dàlies, capitanejat per Higor Marijuan, està obert tot l’any i té un client força diferent dels grans clubs, amb preus molt econòmics.
El que sí que han assegurat tots, és que, tot i la inflació, intentaran mantenir els preus de les entrades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge