Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El teatre Can Ventosa acull aquest dissabte la Gala de Premis Astarté
El teatre Can Ventosa acull aquest dissabte la Gala de Premis Astarté.
La setena edició del Festival Ibicine ha viscut aquest dissabte vespre el seu dia gran. El Teatre Can Ventosa ha acollit una Gala de Premis amb molt de glamur. En competició, s’ha presentat un total de 54 curtmetratges i s’han repartit 25 premis.
Entre els curts, participa ‘El diari d’un operador cinematogràfic’, del menorquí Dani Seguí Florit. ‘El Gegant des Vedrà’, de producció eivissenca, ho fa en la categoria de llargmetratges. El mallorquí Jaume Ripoll, cofundador de la plataforma Filmin i director de l’Atlàntida Film Fest, rebrà un Astarté d’Honor, juntament amb l’actor argentí Leonardo Sbaraglia i el productor també argentí Axel Kuschvatski.
Abans de la Gala, Can Ventosa s’ha engalanat amb una gran catifa vermella per rebre algunes cares conegudes de la gran pantalla. La desfilada ha combinat el vermell del tapís amb el blanc de la moda Adlib gràcies a la col·laboració de diverses firmes locals. El 1999, un any amb una molt bona collita cinematogràfica, és el fil conductor de la Gala.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor