El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
L'any passat a España es registraren 629 incidents i delictes d'odi per orientació sexual o expressió de gènere
Des de fa tres anys, les Illes tenen una llei per garantir els drets del col·lectiu LGTBI. Una eina incompleta, consideren, ja que no disposa per exemple d’un servei d’assessorament.
A Espanya l’any passat es registraren més de 600 incidents i delictes d’odi relacionats per l’orientació sexual o l’expressió de gènere. Amb motiu del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia a les Illes, el Consell de Govern ha elaborat una declaració institucional contra la LGTBIfòbia amb l’objectiu de reiterar el compromís per continuar construint una societat inclusiva des del punt de vista afectiu, sexual i de gènere.
A les Balears, 136 persones han tramitat des de llavors el canvi de nom de la seva targeta sanitària d’acord amb el gènere que senten.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets