Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Se celebra des de l'any 2012, després que les Nacions Unides varen fixar aquest dia per reivindicar aquest mitjà com a generador de debat i opinió
El 13 de febrer és des de l’any 2012 el Dia Mundial de la Ràdio. Per acostar el mitjà als oients, el primer informatiu del dia d’IB3 Ràdio s’ha fet des de l’Estació Intermodal de Palma: “De vegades la ràdio és el primer que escolta molta gent”, diu Maria Antònia Suau, editora.
Aquest Dia Mundial de la Ràdio coincideix enguany amb els preparatius dels 18 anys del mitjà. Araceli Bosch en va ser una de les primeres veus. Té records a mitges d’aquell primer dia, diu la periodista. I també algun de concret: “El Papa es moria”.
De figures silencioses i discretes a una ràdio n’hi ha moltes, per exemple, la del lingüista. Joana Matas, una de les filòlogues de la ràdio, està sempre en guàrdia: “He d’estar atenta a la fonètica, perquè a vegades decau molt”, conta.
Un altre departament necessari i poc reconegut és el de documentació. Aquí seleccionen i cataloguen els àudios que emet IB3 ràdio per tal que el periodistes “els puguin trobar en qualsevol moment”, aclareix Apol·lònia Uguet, documentalista. “Feim l’arxiu sonor de la ràdio i també el de les Illes“. Apol·lònia diu que li costa explicar la seva feina i ella mateixa ho simplifica per als seus i per a l’audiència: “Som la bibliotecària de la ràdio”, afirma.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13