Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Se celebra des de l'any 2012, després que les Nacions Unides varen fixar aquest dia per reivindicar aquest mitjà com a generador de debat i opinió
El 13 de febrer és des de l’any 2012 el Dia Mundial de la Ràdio. Per acostar el mitjà als oients, el primer informatiu del dia d’IB3 Ràdio s’ha fet des de l’Estació Intermodal de Palma: “De vegades la ràdio és el primer que escolta molta gent”, diu Maria Antònia Suau, editora.
Aquest Dia Mundial de la Ràdio coincideix enguany amb els preparatius dels 18 anys del mitjà. Araceli Bosch en va ser una de les primeres veus. Té records a mitges d’aquell primer dia, diu la periodista. I també algun de concret: “El Papa es moria”.
De figures silencioses i discretes a una ràdio n’hi ha moltes, per exemple, la del lingüista. Joana Matas, una de les filòlogues de la ràdio, està sempre en guàrdia: “He d’estar atenta a la fonètica, perquè a vegades decau molt”, conta.
Un altre departament necessari i poc reconegut és el de documentació. Aquí seleccionen i cataloguen els àudios que emet IB3 ràdio per tal que el periodistes “els puguin trobar en qualsevol moment”, aclareix Apol·lònia Uguet, documentalista. “Feim l’arxiu sonor de la ràdio i també el de les Illes“. Apol·lònia diu que li costa explicar la seva feina i ella mateixa ho simplifica per als seus i per a l’audiència: “Som la bibliotecària de la ràdio”, afirma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme