Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

L'epidèmia del tabaquisme mata 5 milions de persones cada any
Aquest dimecres, amb motiu del Dia Internacional del Tabac diversos centres de salud han iniciat campanyes de sensibilització per conscienciar els efectes nocius del tabac i oferir alternatives a aquells que vulguin deixar de fumar. Els centres han oferit proves per mesurar la capacitat pulmonar i la quantitat de monòxid de carboni, una iniciativa que pretén minvar la quantitat de fumadors a les Illes, 1 de cada 4 en total.
A l’Hospital de Son Espases, més de 300 persones han visitat l’estand on també s’hi feia aquesta campanya. A partir del resultat de les diverses proves, una trentena de fumadors s’han inscrit a la consulta de deshabituació del tabac, i quatre han hagut de ser derivats a neumologia pel seu mal estat pulmonar.
Fumar és un factor de risc en sis de les vuit principals causes de mort en el món, i mata una persona cada sis segons. En el darrer any s’han duplicat les inspeccions a locals que no compleixen amb la Llei antitabac, i les sancions s’han multiplicat per cinc.
L’epidèmia del tabaquisme mata 5 milions de persones cada any.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo