Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
Pedro Sánchez cita a les dues ministres el pròxim dimarts per fixar una posició comuna
202
El PSOE i Unides Podem arriben a un acord per a la negociació de la reforma laboral. La negociació, a la Mesa de Diàleg Social, la presidirà el Ministeri de Treball de Yolanda Diáz però també hi participarà la vicepresidència econòmica de Nadia Calviño. A més, també hi seran presents representants del Ministeri de Seguretat Social. Es faran reunions setmanals, en les quals podran participar membres d’altres ministeris implicats en la negociació.
De moment, Pedro Sánchez ha citat Diaz i Calviño dimarts que ve, per fixar la posició comuna del Govern en aquesta matèria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera