Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Va viure fa 558 milions d'anys a Rússia
Investigadors de la Universitat Nacional d’Austràlia han localitzat el fòssil de l’animal més antic que s’ha trobat mai. Va viure fa 558 milions d’anys. Nom Dickinsonia.
Els investigadors sospitaven que el podien trobar en uns penya-segats al nord-oest de Rússia. Hi van accedir en helicòpter i s’hi van penjar amb cordes per excavar fins a trobar-lo.
A l’interior del fòssil hi han trobat molècules de colesterol. Això confirma que es tractava d’un animal.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat