L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El jove artista mallorquí es va fer viral amb 'Tu silueta'. Ara ha signat amb el segell de Bizarrap i publica 'Eterna', el seu primer EP
El que havia de ser una cançó més es va convertir en un punt d’inflexió vital i artístic. Diegote, jove de Son Ferriol, va veure com en qüestió de dies la seva trajectòria feia un gir radical gràcies a “Tu silueta”, un tema que es va viralitzar fa poc més d’un any i que l’ha projectat com una de les noves veus a tenir en compte dins l’escena urbana.
“La meva vida ha canviat en tots els sentits: varen ser moments molt bojos, la família i els amics al·lucinant, un gir total que m’ha permès donar-ho tot per la música”, explica l’artista. La projecció va ser tan gran que va haver de deixar la feina com a cambrer de pisos en un hotel.
Un impacte inesperat, sobretot si es té en compte que “Tu silueta” va ser una de les primeres cançons que va compartir a les plataformes: “Era només la cinquena cançó que penjava. M’ho vaig prendre com una ajuda divina. Va passar això i havia d’aprofitar-ho. Ara estic molt centrat i fent feina com si res no hagués passat”.
Aquest ascens meteòric l’ha duit a col·laborar amb artistes consolidats com Toni Anzis, Beret o Zeballos, i a fer un pas decisiu en la seva carrera: fitxar per Dale Play Records, el segell de referència de l’escena urbana llatina en què també publiquen noms com Bizarrap i Nicky Nicole.
Amb la discogràfica ha publicat “Eterna”, el seu primer EP, un treball que ell mateix defineix com una presentació en primera persona. “És una carta de presentació on mostr la meva cara més personal. Cada cançó és una part de la meva ànima”, assegura. Un projecte que aposta per la sinceritat i en què la veu esdevé el seu principal segell d’identitat.
Tot i que els inicis estaven més vinculats al rap, Diegote reconeix que el cant ha anat guanyant protagonisme de manera natural. “Vaig començar fent rap, però un dia vaig cantar davant els amics i em varen dir que ho feia bé. Ara vaig a classes de cant i intent cuidar la veu al màxim”, explica.
Malgrat l’allau de focus i expectatives, l’artista manté els peus a terra. Continua vinculat al seu barri, Son Ferriol, i envoltat del seu cercle més proper. Amb humilitat, però també amb ambició, té clar cap on vol anar: “Esper fer alguna cosa gran, alguna cosa històrica, que quedi a la memòria de tothom”. Un objectiu ambiciós que, vist el seu inici fulgurant, ja ha començat a caminar.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari