Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Després de l'alè que va suposar l'entrada de tramuntana del cap de setmana passat, les temperatures pareixen decidides a tornar-se a enfilar
Jordi Martín
208Després de l’alè que va suposar l’entrada de tramuntana del cap de setmana passat, les temperatures pareixen decidides a tornar-se a enfilar. De fet, aquests dies que venen seran calorosos amb màximes al voltant dels 36 °C a Mallorca i d’uns 33 °C-34 °C, tant a Pitiüses com a Menorca. Per tant, a curt termini, tornarem a un ambient d’estiu de ple.
A més a més, tot i que de cada vegada els dies són més curts, l’elevada temperatura superficial de la mar (al voltant dels 27 °C) fa que durant les nits continuem tenint mínimes, a la majoria de bandes, per damunt del llindar de “nit tropical” o dels 20 °C, i, sobretot, amb un elevat contingut d’humitat.
Ara bé, parlam de curt termini perquè sembla que la situació voldria canviar de manera radical el cap de setmana. Els models van definint i esbossant l’arribada d’una glopada d’aire fred que, per tractar-se de finals d’agost, seria contundent. Si han de complir-se els pronòstics a hores d’ara, tots els que enyorau un temps més mogut seguiu ben atents, perquè les primeres plogudes i tempestes amb cara i ulls de finals d’estiu, serien ben a prop.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals