Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Vintage Ibiza i Ibiza Stones, dos dels participants, obren els seus tallers a les càmeres d'IB3
Aquest dissabte a les 20.30 h se celebra a sa Pedrera de Sant Antoni la Passarel·la Adlib 2025, que retransmetrà IB3 Televisió. Hem visitat el taller d’un parell de dissenyadors que hi participen, on el ritme és frenètic per arribar a temps per a la desfilada.
Les tisores, agulles i les màquines de cosir no aturen al taller de Vintage Ibiza per enllestir la col·lecció Brises d’Estil. Destaca el vestit de núvia que tancarà la seva desfilada, ha requerit dos mesos de feina i du 1.400 flors… i encara n’hi falten. Vintage Ibiza complirà una dècada a la passarel·la l’Adlib.
Nou anys du, per la seva banda, Ibiza Stones, de Cata Kim. Aquesta creadora d’origen coreà presenta la col·lecció Saint Sinner: Santa Pecadora, dos conceptes en contrast, com els seus habituals jocs de blanc i negre, als quals enguany afegeix un vermell passional i rebel. Com podeu apreciar al vídeo, no hi faltaran la pedreria, el caràcter atrevit i l’estètica rock de la marca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana