S’acosta la nit de Nadal i per tant el postre eivissenc i formenterer més típic de la seva rebosteria per aquestes dates. Diferents restaurants preparen contra rellotge litres de salsa de Nadal per aquells que no troben el temps o les ganes de fer-la a casa.
Al restaurant Can Alfredo elaboren 40 litres de salsa de Nadal. Ous, brou de pollastre i de xai, sucre, sal i ametles són els ingredients d’aquest plat típic de la cuina eivissenca. Les referències a aquesta recepta tan nutritiva apareixen ja al segle XV. La seva elaboració no és ràpida ni senzilla, així que molts opten per acostar-se als restaurants que l’elaboren. Aquesta mateixa dificultat d’elaboració comporta que les noves generacions no n’aprenguin la recepta. Unes postres entre dolces i salades que no deixen ningú indiferent.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos