Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els investigadors creuen que podrien estar també relacionats amb l'incendi de l'edifici del Viver
Després de l’operació policial duta a terme ahir dimarts a la zona del Soto i a altres punts d’Eivissa, els dos detinguts aniran a declarar als jutjats del Cetis demà dijous. En l’operació on varen ser detinguts, participaren agents de Policia Nacional també desplaçats des de Mallorca i un helicòpter.
La Direcció Insular de l’Estat ha confirmat que podrien estar relacionats amb la investigació de les causes de l’incendi dels jutjats d’Eivissa que va ocasionar que quedessin inhabilitats i que bona part de l’activitat judicial se centri ara en l’edifici del Cetis.
A més, una de les línies d’investigació se centra en el fet que els detinguts podrien estar també relacionats amb l’incendi la setmana passada de l’edifici ocupat del Viver que va posar fi la vida d’una dona.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"