Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els usuaris hauran de reservar telefònicament el trajecte, que estarà operat per taxis i no per bus fins que es reprengui la línia regular d'estiu
Els punts de recollida dels usuaris coincideixen amb dotze de les parades d’autobús repartides entre s’Algar, Alcaufar, Punta Prima, Biniancolla, Binibeca, Binissafúller i cap d’en Font que es connectaran amb Sant Lluís a través d’aquest servei de taxi gratuït. Per poder-hi accedir, els interessats han de disposar d’una targeta de transport expedida pel Consell de Menorca i demanar una reserva telefònica prèvia almenys mitja hora abans del trajecte. S’han habilitat una sèrie d’horaris disponibles que es complementen amb la línia L3 d’autobús que connecta Sant Lluís amb Maó.
El Consell té altres serveis similars en funcionament. Es Migjorn Gran i Fornells estan connectats durant tot l’any amb es Mercadal a través de taxis sota demanda. Els usuaris de Sant Lluís feia temps que ho demanaven. Pròximament, el Consell de Menorca habilitarà una aplicació mòbil per facilitar la reserva prèvia.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu