Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Dilluns començaran els treballs de neteja de torrents, amb dos mesos de retard. La Conselleria de Medi Ambient n’ha adjudicat cinc lots: tres a Mallorca, un a Eivissa i un altre a Menorca per un cost de 400.000 euros cadascun.
El torrent de Sant Miquel, a sa Pobla, és el primer que es començarà a netejar dilluns que ve. Els altres torrents on s’iniciaran els treballs els propers dies són el torrent Gros de Palma i els de l’àrea de Felanitx i Santanyí. També s’iniciarà la neteja dels torrents des Mercadal, a Menorca; i de Sant Antoni, a Eivissa, per un cost de 400 mil euros cadascun. Aquestes inversions s’emmarquen en la partida de 2 milions i mig d’euros, la major de fons propis, que el Govern destinarà fins al 2019 per fer net 120 quilòmetres de torrents cada any.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç