Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Enceten una campanya de recollida de firmes a traves de change.org per demanar que es facin tests a tota la població
Dilluns que ve comença el cribatge i diagnòstic de la Covid-19 entre els professionals de l’Àrea de Salut de Menorca. En una primera fase, es convocarà 300 treballadors dels serveis que han estat exposats i en una segona tongada, a la resta, uns 900. Cal recordar que se’ls faran 2 tipus de proves: les PCR i els tests d’anticossos. Es preveu que la primera fase pugui estar enllestida d’aquí a un parell de setmanes.
D’altra banda, a través de change.org es fa una campanya per demanar a la presidenta del Consell de Menorca que es facin tests a tota la població perquè tothom pugui retornar a la seva activitat econòmica i social, encara que sense obrir ni ports ni l’aeroport. S’argumenta que a Menorca s’està aconseguint aturar la propagació molt millor que a altres parts de l’Estat, i el greu problema que provocarà la manca de temporada turística. Ja duu més 1.100 firmes.
Quan a les xifres d’aquest dijous a Menorca, no s’ha detectat cap nou contagi i hi ha hagut 4 altes més. Pel que fa a la resta de dades, entre els casos positius detectats, ara mateix n’hi ha 18 d’actius: 8 són a l’hospital (5 a l’UCI i 3 a planta) i 10 malalts més passen la malaltia a casa seva, entre ells un professional sanitari, mentre que el nombre d’altres acumulades ja són 80, més del quàdruple dels casos actius. A més, es fa seguiment a 13 facultatius sanitaris més.
Les autoritats sanitàries han confirmat la mort d’una usuària del geriàtric des Mercadal, que ja va avançar ahir l’Informatiu Vespre d’aquesta casa. És la quarta defunció ocorreguda en aquesta residència. La persona morta és una dona de 93 anys que presentava patologies prèvies, la novena víctima mortal -segons les dades de Salut- amb la Covid a Menorca. Dels 17 casos positius que es van detectar en aquesta residència des Mercadal, el principal focus de propagació del coronavirus a Menorca, ja només n’hi ha tres d’actius: una resident i dues de les treballadores; després que se n’han donat d’alta 4 en les darreres hores. En el moment de la defunció, feia 12 dies que no es registrava la mort de cap malalt a Menorca.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació