Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La mateixa portaveu de l'Executiu central ha assegurat que Espanya es manté ferma respecte de la crisi de Veneçuela
Aquest dilluns, el Govern de Pedro Sánchez reconeixarà Juan Guaidó com a president. Segons l’executiu, l’objectiu és que se celebrin eleccions democràtiques.
Aquests darrers dies Juan Guaidó ha estat reconegut pels Estats Units i altres països com el mandatari legítim de Veneçuela. La setmana que ve ho faran gran part de països de la Unió Europea. Una qüestió que ha duit a la divisió entre els Estats membres. Per exemple, Itàlia ha rebutjat la proposta de compromís d’Europa. Dilluns finalitza el termini que Espanya, França, Alemanya i el Regne Unit varen donar a Nicolás Maduro per convocar eleccions presidencials sota l’amenaça de reconèixer Guaidó.
Aquest divendres, Juan Guidó ha enviat una carta als presidents de Mèxic i l’Uruguai perquè abandonin la seva neutralitat i es posicionin. Guaidó ha descartat qualsevol diàleg amb el Govern de Maduro que no sigui posar fi a la seva usurpació.
Mentrestant, Rússia i la Xina ratifiquen el seu suport al Govern de Nicolás Maduro després que Guaidó els advertís que les seves inversions en el país corren perill sota l’administració xavista.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja