Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Surt a licitació el contracte per 1,2 milions d'euros
122
El pròxim dilluns es coneixerà quina aerolínia cobreix la ruta amb Madrid durant les dues pròximes temporades baixes, és a dir, de gener a abril i de novembre a desembre del 2019 i també de gener a abril del 2020. El govern espanyol ha licitat ja les condicions del servei, declarat d’obligació pública, tot i que el termini per presentar ofertes ja ha acabat. Serà, doncs, el pròxim dilluns quan es conegui la proposta econòmica dels aspirants i s’adjudiqui el servei per als pròxims 16 mesos.
La patronal de les agències de viatges celebren que s’hagi tingut en compte la seva exigència d’allargar les condicions de la nova OSP fins al 2020.
El servei té un cost de sortida d’1,2 milions d’euros i contempla millora de les freqüències fins als 28 trajectes d’anada i tornada a la setmana. La principal novetat és la rebaixa del preu de referència un 15%, passant de 130 euros a 115 euros, als quals cal afegir el descompte de resident del 75%.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili