Serà entre les 9.00 i les 18.00 hores
Atenció als ciutadans que hagin de passar pel carrer Manacor de Palma. Aquest dilluns i dimarts estarà tancat el tram des de l’avinguda Gabriel Alomar fins a Reis Catòlics en direcció cap a la Via de Cintura.
Serà entre les 9.00 i les 18.00 hores per continuar amb la segona fase d’asfaltatge. L’Ajuntament recomana els conductors que, si volen arribar a la Via de Cintura, ho facin pel carrer Aragó o pel carrer Ricardo Ortega. Aquests dos dies està previst que asfaltin prop de 3.000 metres quadrats de paviment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura