Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El preu és de 24 euros anuals, 15 per sis mesos o 4 euros si es paga mes a mes
Bicicletes mecàniques i també d’elèctriques, aquestes són les dues opcions que tenen els usuaris de BiciPalma per desplaçar-se d’una punta a l’altra de la ciutat. Una manera molt saludable i també sostenible.
I perquè aquest servei arribi a més barriades se n’estan també incorporant noves estacions. Aquest dilluns, els majors de 16 anys i empadronats a Palma es poden donar d’alta al servei de BiciPalma a través del web i convertir-se en usuaris. En els dies següents, quan rebin un SMS amb un codi, podran activar el seu compte i descarregar-se l’aplicació per començar a utilitzar les bicicletes. El preu és de 24 euros anuals, 15 per sis mesos o 4 euros si es paga mes a mes.
Els que en són usuaris des de fa anys ja les poden emprar i agraeixen la millora en les bicicletes.
A partir de l’abril es preveu que hi haurà un total de 85 estacions i una flota de 930 bicis noves, 270 d’elèctriques i 660 de mecàniques.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13