Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La demanda de motocicletes està assegurada a l'illa, perquè, fins al moment, no supera l'oferta disponible
Quatre dies després de l’incendi a Moto Rent Migjorn, Francisco Javier Mayans, el propietari, ens rep i ens conta el moment que va viure. Segons els seus càlculs, en el sinistre ha perdut prop de 800 motos. Dilluns començarà la investigació de la Guàrdia Civil per aclarir-ne els fets. És l’única informació que té el propietari de la nau, que no troba explicació al que va passar.
Mentrestant, el lloguer de motos a Formentera continua amb normalitat, encara que els preus per dia han pujat prop d’un 10%, si comparem amb l’estiu passat. Les empreses de lloguer de vehicles afirmen que la demanda de motocicletes està assegurada a l’illa, perquè, fins al moment, la demanda no supera l’oferta disponible.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució