Una de les processons és la de Nostra Senyora de l'Esperança i de la Pau, pas que pesa uns 1.400 quilos i per al qual fan falta 28 persones per portar-lo
Avui, 3 d’abril, és dilluns Sant i, a Palma, surten quatre processons. Una d’elles és la de Nostra Senyora de l’Esperança i de la Pau; el pas ha sortit de la basílica de Sant Francesc 20.15 hores de l’horabaixa. S’ha viscut molta emoció i sentiment entre les quatre confraries que han sortit en aquesta processó. I també molta força, perquè aquest pas pesa uns 1.400 quilos i fan falta 28 persones per portar-lo. Després d’un recorregut pel centre de Palma, tornaran a la Basílica de Sant Francesc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa