S’activen els bons de producte local amb descomptes de fins a 100 euros
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
També es podrà dur el mobiliari obsolet i els electrodomèstics als dos punts verds, ubicats al polígon de Son Castelló i Sant Jordi
A Palma, es podran treure a partir de dilluns els trastos al carrer perquè la brigada d’Emaya els reculli. Això sí, mai abans de les 8 del vespre. Si no, hi haurà sancions que van dels 300 als 600 euros. També es podrà dur el mobiliari obsolet i els electrodomèstics als dos punts verds, ubicats al polígon de Son Castelló i Sant Jordi.
Molts han aprofitat el confinament per netejar la casa i desprendre’s del que ja no fan servir. Dilluns entram a la fase 2, ja podrem deixar les andròmines velles devora els contenidors perquè els recullin.
Però això només els particulars, i quatre peces per família. Les empreses tenen un altre punt a on deixar el mobiliari obsolet.
Obriran també els dos punt verds que hi ha a Palma. El del polígon de Son Castelló i el de Sant Jordi, allà cal dur sobretot els electrodomèstics, necessiten un tractament especial.
El consistori té previst un projecte de construcció de dos punts verds més i 12 petits punts de recollida a les diferents barriades de Palma, per facilitar el reciclatge als ciutadans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La seva intenció és mantenir l'essència de l'indret a la vegada que innovar oferint nous serveis als visitants
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador