Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
S'espera que a partir de dijous es produeixi una normalització més clara de l'ambient i es deixin enrere els valors més extrems
Aquest dimarts ha estat un dia de rècords de temperatura. S’ha batut en dues localitats l’anterior rècord de temperatura màxima registrada a les Illes Balears; en concret, s’han assolit els 44,9ºC a Llubí i els 44,6ºC, a Maria de la Salut. Ara bé, ambdues estacions no formen part de la xarxa d’AEMET, per la qual cosa no són registres oficials. A efectes oficials, continuen comandant els 44,5ºC de Montuïri registrats l’agost de l’any passat.
Pròximes jornades
S’espera que durant aquest dimecres, els termòmetres no s’enfilin tant a la meitat nord de Mallorca i Menorca. En canvi, al Pla i Migjorn de Mallorca i a les Pitiüses es mantendran molt elevats, sense descartar fregar els 40ºC a Mallorca. Seria dijous quan ja es pot produir una normalització més clara de l’ambient, deixant enrere els valors més extrems d’aquests dies.
Avís vermell i taronja
Quant al dimecres, es mantendrà l’avís de nivell taronja a l’interior i sud de Mallorca. Pel que fa a dijous, només es mantendrà l’avís groc a l’interior de l’illa de Mallorca.
Més d’una dotzena d’incidències
La Direcció General d’Emergències té activat el pla Meteobal per fenomens meteorològics extrems a causa de la calor, i ja han atès més d’una dotzena d’incidències relacionades amb persones afectades per les altes temperatures. Per fer front a les elevades temperatures, Xisca González, tècnica d’Emergències, recomana mantenir-se ben hidratat, especialment en el cas dels nins petits i de la gent gran, i vestir amb roba transpirable.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre