El Dimecres Bo començava ahir horabaixa amb la inauguració que protagonitzaren les autoritats i la posterior passejada per les paradetes. Els carrers del centre d’Inca estaven ja plens de gent amunt i avall recorrent la fira. De fet, són molts els que gaudeixen intensament de la festa. Per als comerços d’Inca, aquests són uns dies importants per promocionar-se. Ja al vespre, els carrers s’omplien de gent jove (i no tan jove) disposats a passar una bona nit de bauxa; abans, però, tocava sopar. La festa s’ha allargat fins ben entrada la matinada, sense incidents destacats.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa