Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Només hi podran circular taxis, autobusos, motocicletes i vehicles amb un mínim de dos ocupants i també els de baixa emissió
A partir d’aquesta mitjanit, el carril de l’esquerra de l’autopista de Llucmajor, entre l’Aeroport i l’entrada de Palma pel passeig Marítim, estarà reservat a taxis, autobusos, motocicletes i vehicles amb un mínim de dos ocupants i també els de baixa emissió. És el primer carril Bus-Vao que es crea a Mallorca i té com a objectiu potenciar l’ús del transport públic i donar més fluïdesa al trànsit en les hores punta.
Per aquesta entrada, només podran accedir a Palma els cotxes que venen dels pobles del migjorn, i també de l’Aeroport, l’Arenal, Platja de Palma i el Coll d’en Rebassa. Segons el Consell de Mallorca, utilitzaran el carril una mitjana de 13.500 vehicles diaris. La senyalització vertical ja està instal·lada i la matinada de dimarts a dimecres es pintaran les marques viàries perquè entrin en vigor les restriccions.
Els conductors es mostren poc convençuts de l’eficàcia d’aquesta mesura per reduir els embossos. L’ús del carril es controlarà amb càmeres i les sancions per circular-hi de manera indeguda seran de 200 euros.
El Pi ha emès un comunicat en el qual ha rebutjat l’entrada en funcionament del carril i ha criticat que suposarà un caos en aquesta entrada de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los