Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Les sales estan tancades des de fa més d'una setmana després de l'aparició de mosques
L’Hospital Can Misses ha finalitzat la primera fase del segellat de l’àrea quirúrgica, tancada des de fa més d’una setmana després de l’aparició de mosques. Si tot va bé, es preveu l’obertura dels sis primers quiròfans dimecres. A partir de llavors, Can Misses assumirà tota l’activitat urgent i començarà a fer feina en les operacions programades.
Fins ara s’han hagut de derivar 9 intervencions quirúrgiques urgents a Son Espases i 4 a la Policlínica del Roser. El segellat s’ha fet a sis dels vuit quiròfans i ja s’ha netejat exhaustivament l’àrea. Ahir es varen prendre mostres per a l’anàlisi microbiològica, una feina que es va allargar fins a la matinada.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor