Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les sales estan tancades des de fa més d'una setmana després de l'aparició de mosques
L’Hospital Can Misses ha finalitzat la primera fase del segellat de l’àrea quirúrgica, tancada des de fa més d’una setmana després de l’aparició de mosques. Si tot va bé, es preveu l’obertura dels sis primers quiròfans dimecres. A partir de llavors, Can Misses assumirà tota l’activitat urgent i començarà a fer feina en les operacions programades.
Fins ara s’han hagut de derivar 9 intervencions quirúrgiques urgents a Son Espases i 4 a la Policlínica del Roser. El segellat s’ha fet a sis dels vuit quiròfans i ja s’ha netejat exhaustivament l’àrea. Ahir es varen prendre mostres per a l’anàlisi microbiològica, una feina que es va allargar fins a la matinada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles