Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A Balears són 30.000 i tenen tres opcions per triar a on anar
Aquestes darreres setmanes no ha aturat d’entrar gent gran a les agències de viatges. El motiu: saber què passa amb el seu viatge esperat. Dimecres serà el torn dels primers, dijous, ho faran els del segon torn, tal com indiquen les cartes que han rebut.
Els 30.000 balears incrits al programa de l’IMSERSO tenen tres opcions per triar: un viatge cultural per ciutats com Santiago, Burgos o Extremadura, un viatge per la costa peninsular, per Lloret de Mar o Benidom o el lot de les Illes Canàries. Els culturals continuen sent els més demandats. Segons les agències, l’únic que canvia amb els anys és que com més va, més ganes de viatjar té la gent.
Els viatges començaran el primer cap de setmana de novembre i els darrers es faran a finals de març.
El retard dels viatges de l’IMSERSO precipita el tancament dels hotels a Menorca
Els pensionistes podran començar a contractar els viatges de l’IMSERSO en dues setmanes
Hotels de les Illes es plantegen tancar abans pel retard de l’Imserso
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat