Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
A Balears són 30.000 i tenen tres opcions per triar a on anar
Aquestes darreres setmanes no ha aturat d’entrar gent gran a les agències de viatges. El motiu: saber què passa amb el seu viatge esperat. Dimecres serà el torn dels primers, dijous, ho faran els del segon torn, tal com indiquen les cartes que han rebut.
Els 30.000 balears incrits al programa de l’IMSERSO tenen tres opcions per triar: un viatge cultural per ciutats com Santiago, Burgos o Extremadura, un viatge per la costa peninsular, per Lloret de Mar o Benidom o el lot de les Illes Canàries. Els culturals continuen sent els més demandats. Segons les agències, l’únic que canvia amb els anys és que com més va, més ganes de viatjar té la gent.
Els viatges començaran el primer cap de setmana de novembre i els darrers es faran a finals de març.
El retard dels viatges de l’IMSERSO precipita el tancament dels hotels a Menorca
Els pensionistes podran començar a contractar els viatges de l’IMSERSO en dues setmanes
Hotels de les Illes es plantegen tancar abans pel retard de l’Imserso
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes