Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El vicepresident ja ha presentat la seva dimissió a la presidenta del Govern, Francina Armengol
Biel Barceló en una imatge d'arxiu.
296El vicepresident del Govern i conseller de Turisme, Biel Barceló, ha presentat la seva dimissió davant la presidenta del Govern, Francina Armengol, després de reunir-se amb l’executiva extraordinària del seu partit, MÉS per Mallorca.
Armengol afirma que el viatge de Barceló és un “error”
Podem i l’oposició reclamen la dimissió de Barceló
Barceló renuncia al seu càrrec arran de la polèmica pel seu viatge a Punta Cana. MÉS per Mallorca ha defensat la tasca feta per Barceló al front de la Conselleria de Turisme. Barceló ja ha presentat la seva dimissió a la presidenta del Govern, Francina Armengol.
La portaveu de MÉS per Mallorca, Bel Busquets, ha estat l’encarregada de comunicar als mitjans de comunicació la notícia. A hores d’ara encara no s’ha tancat el substitut. Barceló compareixerà aquest dijous per explicar la seva decisió.
Cares llargues i hermetisme absolut durant tot l’horabaixa al carrer General Riera de Palma, seu de MÉS. La comissió executiva ha començat passades les 17.00 hores. Els ecosobiranistes han jugat a la confusió. Finalment s’ha descartat la històrica seu d’Isidoro Antillón i s’ha optat per la d’Iniciativa Verds a General Riera.
La trobada s’ha perllongat durant més de dues hores i mitja a porta tancada. Ningú no ha volgut avançar el resultat.
A la reunió han participat els membres de l’executiva i també els principals càrrecs públics de la formació. Tots han coincidit a dir que ha estat una errada i que s’havien d’assumir responsabilitats.
Els mitjans de comunicació han fet guàrdia durant tot l’horabaixa a les portes però no ha estat possible captar la imatge de Barceló entrant a la seu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts