Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Jaume Gomila al·lega anomalies i incompatibilitat de caràcters amb la secretària
Ha dimitit el patró major i bona part de la junta directiva de la Confraria de Pescadors de Ciutadella. Després de dos anys i mig en el càrrec, Jaume Gomila ha renunciat perquè la majoria dels 52 socis no han donat suport a la seva petició de fer fora la secretària, l’única juntament amb el vicepresident Miquel Gomila que han decidit continuar.
El ja expatró major al·lega anomalies i incompatibilitat de caràcters amb la secretària, però no ha pogut convèncer la junta general, que també va tirar per terra la seva proposta de crear una cooperativa que milloràs la comercialització de les captures a Ciutadella.
Ara la gestió de la Confraria queda en mans de la Federació Balear de Pesca.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost