Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Jaume Gomila al·lega anomalies i incompatibilitat de caràcters amb la secretària
Ha dimitit el patró major i bona part de la junta directiva de la Confraria de Pescadors de Ciutadella. Després de dos anys i mig en el càrrec, Jaume Gomila ha renunciat perquè la majoria dels 52 socis no han donat suport a la seva petició de fer fora la secretària, l’única juntament amb el vicepresident Miquel Gomila que han decidit continuar.
El ja expatró major al·lega anomalies i incompatibilitat de caràcters amb la secretària, però no ha pogut convèncer la junta general, que també va tirar per terra la seva proposta de crear una cooperativa que milloràs la comercialització de les captures a Ciutadella.
Ara la gestió de la Confraria queda en mans de la Federació Balear de Pesca.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment