Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La Policia Local el va aturar en un dels filtres d'accés a la plaça des Born, durant la celebració del Caragol, perquè s'havia superat la cabuda màxima permesa
398
El regidor de Ciutadella Marc Marquès renuncia a la seva acta després de ser denunciat durant les festes de Sant Joan. La Policia Local el va aturar en un dels filtres d’accés a la plaça des Born, durant la celebració del Caragol, perquè s’havia superat la cabuda màxima permesa. Segons l’acta, el regidor es va dirigir als agents de l’autoritat amb un “to de veu amenaçador, amb el seu puny aixecat i gravant amb el seu dispositiu mòbil la placa dels agents”. També va dir que “ell era regidor de l’Ajuntament de Ciutadella i era una autoritat”. Per aquests fets, se l’ha denunciat per desobediència, faltar al respecte, amenaçar policies locals i alterar l’ordre públic.
Aquest dijous matí ha renunciat al càrrec, segons diu, per responsabilitat i per no perjudicar l’equip de govern. Gestionava l’àrea de Neteja, Recollida de Residus i Energies Renovables. En el seu lloc entra Estefanía Quintana Martínez. La denúncia continua el seu curs i serà tramitada a la Delegació del Govern.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis