Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Més d'un centenar de persones han mort en els focs declarats enguany
A Portugal, la ministra d’Administració Interna, Constança Urbano de Sousa, ha dimitit després d’assumir les crítiques per la gestió dels incendis que els darrers 4 mesos han deixat més d’un centenar de morts al país.
La ministra ha presentat la renúncia hores després que el president de la República, Marcelo Rebelo de Sousa, exigís al govern mesures immediates. Ciutadans i oposició reclamaven la seva destitució des dels incendis de Pedrógao que al mes de juny deixaren 64 morts.
41 persones més han mort en els focs declarats aquest cap de setmana al nord del país.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren