Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

L'empresari vol arribar a una entesa amb la família i posar fi al conflicte amb el patrons
Dimitri Sturdza vol implicar la família Rubió en el projecte cultural de la Fundació. Així ho ha dit l’empresari francès a IB3 durant les Trobades de Menorca a Mongofre, que han reunit des de dijous a l’illa pensadors i intel·lectuals europeus per reflexionar sobre el paper de la literatura a la construcció d’Europa.
Sturdza vol implicar els familiars de Fernando Rubió en el projecte cultural, engegat ara fa tot just un any, mitjançant la signatura d’un contracte de lloguer de la finca, per transformar-la en un centre cultural i agrícola de referència mundial.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes