El Congrés tomba els dos decrets d’habitatge amb el ‘no’ de Junts, el PP, Vox i UPN
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
Aquestes dues obres i les altres 47 participants estaran exposades al Claustre de Maó fins al 4 de setembre
La força i el concepte de l’obra Dins l’onada d’Enric Servera va captivar el jurat per la seva reflexió mediambiental. Feta amb microplàstics recollits a les platges de Menorca, no va ser l’única proposta destacada.
Alg@rithmus 18 de Rafael Timoner també va sobresortir per la seva expressivitat i el joc que fa de la forma i la línia.
Les algues van aguantar inamovibles el corrent de l’onada i van quedar en un empat tècnic. Els autors s’han repartit el primer premi i han rebut 1.750 euros cadascun i l’oportunitat d’exposar individualment a una sala municipal durant dos anys.
Com a autor de menys de 35 anys s’ha reconegut Sergi Rocafort, amb l’obra La lectora. Les 49 obres participants es podran visitar al Claustre del Carme fins al 4 de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
Els promotors pretenen que aquesta cita sigui el pas previ a una vaga general
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores