El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Mantenen que el comitè tècnic va adoptar decisions ajustades a la legalitat
137
Tres tècnics de l’Autoritat Portuària de les Balears (APB) mantenen que l’adjudicació del port esportiu d’Eivissa es va fer correctament. La jutgessa Martina Mora ha reprès aquest dimecres els interrogatoris relacionats amb la peça que investiga si en aquesta concessió hi va haver irregularitats.
El cap d’àrea de l’APB, Fernando Berenguer, assegura que ningú no li va donar ordres per afavorir al Club Nàutic d’Eivissa, l’entitat que explotava les instal·lacions des de feia dècades i que finalment va mantenir la concessió. Berenguer participava al comitè tècnic que avaluava els requisits per a l’adjudicació i ha mantingut que sempre varen adoptar decisions ajustades a la legalitat. Els interrogatoris continuaran aquest dijous.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran