Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La sala Lunita de Can Pastilla és un exemple dels locals de festes que han començat a organitzar aquests actes i en tornaran a fer un dia 14 de febrer
Els menors que tenguin entre 14 i 17 anys també podran entrar a les discoteques amb festes sense alcohol pensades precisament per a menors d’edat. Aquest dissabte horabaixa, la Sala Lunita, a Can Pastilla, en va acollir una amb motiu de la vigília de la nit Cap d’Any.
Amb un compte enrere i menjant pastilles de xocolatas. Així és com mig miler d’adolescents celebraren la vigília de la Nit de Cap d’Any. Una festa temàtica on només poden participar menors d’edat.
Durant 5 hores, els joves poden gaudir d’una festa urbana en una discoteca, això sí, sense tenir accés a alcohol. Una proposta innovadora que obre nous espais perquè els menors puguin gaudir de l’oci de manera segura. Una tranquil·litat per als pares, que permet que els menors puguin gaudir i sortir. La pròxima festa seràdia 14 febrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals