La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Les reaccions dels diferents grups parlamentaris han estat molt diverses
En el Congrés dels Diputats, el discurs de Mariano Rajoy ha inaugurat aquest dimarts la primera sessió del debat d’investidura. Rajoy arriba amb 170 vots assegurats i en necessita almanco 6 més per aconseguir ser investit en la primera votació, o bé, 11 abstencions per a la segona.
Mariano Rajoy ha oferit a la resta de grups parlamentaris pactes per a l’Educació, les pensions, el model de finançament i la violència de gènere, i ha dedicat gran part del discurs a defensar la unitat d’Espanya.
El discurs de Rajoy ha estat molt aplaudit per la seva bancada, tant que el mateix president ha demanat al seu grup que aturassin els aplaudiments. A l’oposició s’ha qualificat el seu discurs com el d’un candidat que sap que sortirà derrotat i en el qual planegen unes terceres eleccions.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura