El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Pel que fa a les fugues, les xifres es mantenen similars a les del 2019
Els no retorns dels menors amb mesures judicials internats a centres del Govern després d’un permís han disminuït més de la meitat respecte de l’any passat, fins un 56 per cent. Un descens que s’explica en gran part pels mesos de confinament, quan es van suspendre les sortides dels joves. Del gener a l’agost d’enguany s’han registrat 14 casos de no retorns a Es Pinaret, la meitat dels que es van produir el 2019. Al centre d’Es Mussol no n’hi ha hagut cap, mentre que l’any anterior hi va haver 5 casos. A Es Fusteret s’ha passat de 8 casos al 2019 a 5 enguany.
Pel que fa a les fugues, les xifres es mantenen similars a les del 2019. A Es Pinaret enguany hi ha hagut una fugida amb tres menors. El mateix que l’any passat. Al centre d’Es Mussol, que és en règim obert i semiobert, s’han produït 4 escapades, una manco que el 2019. A Es Fusteret no s’ha registrat cap fuga, igual que l’any anterior. Pel que fa a les agressions als treballadors dels centres, a Es Pinaret i a Es Mussol se n’han produït dos de lleus. A Es Fusteret també s’ha lamentat una agressió lleu a un treballador.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle