El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El futbol no professional haurà d’esperar fins el 25 de maig per poder tornar a entrenar de manera individual
Als equips no professionals la situació no serà igual que al futbol professional. Els clubs de Segona B i Tercera Divisió hauran d’esperar un poc més per entrenar.
Fins el 25 de maig l’Atlètic Balears, UD Eivissa i Penya Esportiva i els equips de Tercera no podran tornar a entrenar de manera individual. El 8 de juny ho farien en grups reduïts i el 22 de juny amb tota la plantilla.
Per tant els play-offs d’ascens a Segona i a Segona Divisió B es disputarien ben entrat el mes de juliol. El format exprés, encara no aprovat, deixa disparitat d’opinions entre els equips balears no professionals.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca