La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

Sant Antoni reforça la vigilància de Santa Agnès amb un dron
Aquest cap de setmana ha entrat en funcionament un dispositiu per vigilar que no es formin aglomeracions al Pla de Corona, un dels llocs més visitats el mes de febrer per contemplar els ametllers en flor.
Aquest dissabte hi ha hagut ambient també a Santa Agnès, encara que no s’han vist les aglomeracions del passat cap de setmana perquè la gent ha estat més dispersada. A l’aparcament de l’entrada del poble s’ha format el dispositiu de Protecció Civil, Policia Local i Guàrdia Civil, que a més disposa d’un dron, i és des d’on es donen les indicacions als vehicles que van arribant, perquè no es produeixin incidents.
Les autoritats demanen fer ús de la mascareta, guardar distàncies, tenir cura amb ciclistes i vianants, no pujar als arbres en flor per fer-se fotografies i respectar les finques privades. Molta gent aprofita aquest dies per veure la floració de Corona, ara que no hi ha opcions d’oci a Eivissa.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta