Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
També hi haurà restriccions de trànsit per la retirada de la passarel·la de l'edifici Mediterráneo
El pont de Paraires i la passarel·la de l’edifici Mediterráneo de Palma passaran a la història aquest cap de setmana: dissabte, dia 22, a primera hora del matí, començaran les restriccions al passeig Marítim per procedir a la retirada d’aquestes dues infraestructures.
Els preparatius de l’obra d’esbucament del pont de Paraires començaran dissabte a les 4 de la matinada. L’Autoritat Portuària disposa d’un permís especial de l’Ajuntament per fer renou abans d’hora. L’esbucament pròpiament dit s’iniciarà a les 8 del matí i calculen que durarà fins diumenge migdia. Després faltarà enretirar runes i acabar de fer net.
Aprofitant aquesta intervenció complexa, es retirarà també la passarel·la de l’edifici Meiterráneo per acabar les obres del passeig d’aquell tram. Es desinstal·larà només la meitat de la passarel·la que baixa fins a terra. L’altre tros es retirarà més endavant, amb una maquinària específica que no malmeti aquest edifici catalogat. La desinstal·lació de la passarel·la durarà unes tres hores i després faltarà acabar de netejar la zona.
Per tot plegat, l’Autoritat Portuària demana paciència i que, sempre que sigui possible, no s’accedeixi al passeig amb vehicle durant tot el cap de setmana. De fet, hi haurà restriccions i desviacions del trànsit fins dilluns al migdia.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial